jun
13
za
Op 13 juni is het weer zover!
De seizoen afsluiting voor alle zwemmers, poloërs en familieleden.
Het gehele Bosbad is dan alleen voor ons beschikbaar.
Van 18.00 uur tot 20.30 uur mag je zwemmen en natuurlijk van de glijbanen af.
Kom jij ook met je familieleden?
LET OP: We gaan via de ingang van het Clubhuis naar binnen!

Neem abonnement op gefilterde kalender